ارسال بسته‌های بهداشتی به جامعه ایثارگری زنجان
کد خبر: 3887531
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

ارسال بسته‌های بهداشتی به جامعه ایثارگری زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تأکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به ادارات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: بیش از یک هزار بسته بهداشتی به جامعه ایثارگری از طریق پست ارسال شده است.

ارائه بسته‌های بهداشتی به جامعه ایثارگری زنجان از طریق پستعلی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات این نهاد به شکل غیرحضوری و با بهره‌گیری از سامانه‌های الکترونیکی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به توزیع یک هزار پک بهداشتی در بین جامعه ایثارگری استان گفت: پک‌های بهداشتی به همت کارکنان بنیاد شهید بین جانبازان معزز شیمیایی، جانبازان بالای 50 درصد و والدین سالمند بیمار شهدا، از طریق پست توزیع شده است.

این مسئول یادآور شد: جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران غالبا سالخوردگان و جانبازان هستند که جزو قشر آسیب‌پذیر و در معرض خطر محسوب می‌شوند، لذا احتیاط و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این مجموعه بیش از سایر ادارات است.

کاظمی با بیان اینکه جامعه معظم ایثارگری حتی‌الامکان تا زمان کنترل ویروس کرونا درخواست‌های خود را از طریق روش‌های غیرحضوری پیگیری کنند، تأکید کرد: جامعه ایثارگری در سراسر استان می‌توانند با استفاده از شماره تلفن «1616» بدون حضور در بخش‌های اداری و با سهولت، مسایل، مشکلات و خواسته‌های خود را با کارشناسان مراکز هاتف سطح استان در میان گذاشته و تا حصول نتیجه مطلوب، پی‌گیری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با ارائه گزارشی از آمار ارتباط با شماره تلفن «1616»، ادامه داد: 23 هزار و 916  در خواست در سال گذشته از طریق شماره تلفن 1616 به ثبت رسیده است.

کاظمی یادآور شد: از ابتدای اسفندماه سالجاری نیز با توجه به انتشار ویروس کرونا، بیش از هزار و 86 مورد درخواست از این طریق ثبت شده است که توسط مسئولان به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود. این سامانه در روزهای تعطیل نیز فعال بوده و جامعه معزز ایثارگری می توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح و در اسرع وقت پاسخ بگیرند.

انتهای پیام
captcha