انسداد محورهای منتهی به تفرجگاه‌های زنجان در روز طبیعت
کد خبر: 3888376
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

انسداد محورهای منتهی به تفرجگاه‌های زنجان در روز طبیعت

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: محورهای زنجان ــ طارم و تهم ــ چورزق از عصر 12 فروردین تا پایان روز 13 فروردین‌ماه مسدود است

انسداد محورهای منتهی به تفرجگاه‌های زنجان در روز طبیعتجواد یوسفی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای تأمین استان و در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ممنوعیت تردد برای سفر به تفرجگاه‌ها در روز 13 فروردین‌ماه اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای زنجان ــ طارم و تهم ــ چورزق از عصر 12 فروردین تا پایان روز 13 فروردین‌ماه مسدود است، تأکید کرد: از مردم تقاضا داریم توصیه‌های بهداشتی و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه در روز 11 فروردین‌ماه 14 هزار و 519 خودرو در مبادی ورودی و 14 هزار و 427 خودرو از مبادی خروجی محورهای مواصلاتی استان عبور و مرور داشتند، تصریح کرد: هم‌وطنان از ترددهای غیرضروری خودداری و سفر خود را به بعد از فروکش کردن بیماری کرونا منتقل کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری  حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان مسافرت‌های درون و برون‌استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی ابراز کرد: در روز 10 فروردین‌ماه 470 مسافر و در روز 11 فروردین ماه 421 مسافر جابه‌جا شده که 10 درصد کاهش یافته است.

وی یادآور شد: از طریق اطلاعات دریافتی از سامانه‌های پلاک‌خوان در آزادراه‌های استان و محور ترانزیت زنجان ــ میانه و زنجان ــ تاکستان مشخص شده که 11 فروردین‌ماه 4221 خودرو معادل 36.8 درصد مجموع ترددها مربوط به پلاک تهران، و 1466 معادل 12.8 درصد خودروها با پلاک زنجان و 5762 خودرو معادل 50.3 درصد با پلاک سایر استان‌ها عبور کردند.

انتهای پیام
captcha