نسخه کاغذی رسانه‌های زنجان چاپ نمی‌شود
کد خبر: 3888511
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

نسخه کاغذی رسانه‌های زنجان چاپ نمی‌شود

معاون فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی اداره‌کل ارشاد زنجان گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، نسخه کاغذی رسانه‌های زنجان چاپ و توزیع نمی‌شود.

نسخه کاغذی رسانه‌های زنجان چاپ نمی‌شودابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: توزیع مطبوعات می‌تواند باعث انتشار ویروس کرونا شده و سبب بروز مشکلاتی شود، از این‌رو تا اطلاع‌ ثانوی نسخه کاغذی رسانه‌ها چاپ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت چاپخانه‌ها نیز با انتقال ویروس کرونا با مشکل مواجه می‌شود، تصریح کرد: به‌منظور اجرای مطلوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با توجه به امکان انتشار ویروس کووید 19 از طریق کاغذ، توقف چاپ و توزیع مطبوعات با درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ شده است.

این مسئول یادآور شد: تعطیلی رسانه‌های مکتوب به معنای توقف اطلاع‌رسانی نیست و اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی و رسانه‌های بر خط تشدید می‌شود و این طرح به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی ارشاد زنجان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه استان زنجان از ابتدای شیوع این بیماری اطلاع‌رسانی مطلوبی داشته و در خط مقدم قرار دارند، ابراز کرد: مدیریت افکار عمومی برای جلوگیری از ایجاد اضطراب و نیز آگاه‌سازی مردم برای رعایت نکات بهداشتی از وظایف رسانه‌ها است.

وی از رسانه‌ها درخواست کرد: با انتشار محتوای مناسب نسبت به اقناع، اعتمادسازی، تبیین، توجیه، آگاه‌سازی جامعه برای قطع زنجیره ویروس کرونا تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha