روز قدس؛ خط بطلان بر اندیشه‌های غلط معامله قرن
کد خبر: 3900713
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

روز قدس؛ خط بطلان بر اندیشه‌های غلط معامله قرن

روز قدس حیات جهان اسلام و نماد آرمان فلسطین است و مردم دنیا تا پیروزی کامل حق علیه باطل کوتاه نخواهند آمد و جبهه مقاومت معامله قرن را به شکست خواهد کشاند.

روز قدس؛ خط بطلان بر اندیشه‌های غلط معامله قرنروز قدس تاکید بر آرمان فلسطین و جلوه‌گری حق در مقابل باطل است تا با وحدتی وصف‌ناشدنی در بین همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان و به نمایش گذاشتن قدرت جهان اسلام، خط بطلانی بر تزویر، زر و زور بکشد و پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی را در سایه بیداری اسلامی و با تکیه بر جبهه مقاومت بالاتر از همیشه تاریخ به اهتزاز درآورد.

یوم‌الله قدس خونی تازه توام با امید و معنویت در رگ‌های امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان می‌دمد و شکی در آزادی قبله اول مسلمانان و پیروزی کامل بر رژیم کودک‌کش و نژادپرست صهیونیست نیست؛ چراکه شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار جبهه مقاومت، هزاران سرباز را زنده کرد و اکنون هم با وجود شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم حضوری راهپیمایی اندیشه مقاومت پررنگتر از گذشته در شبکه‌های مجازی و راه‌اندازی پویش‌های اجتماعی گسترش می‌یابد.

بیانات صاحبنظران در خصوص مسئله فلسطین و معامله قرن را در زیر می‌خوانید:

جبهه مقاومت محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری: جبهه مقاومت مرز نمی‌شناسد و هر کجا که مستضعفی باشد آنجا سرزمین جبهه مقاومت است و ارتش اسلام باید به حدی قوی باشد که مستضعفان در هر نقطه از کره زمین به کمک این ارتش ایمان به پیروزی داشته باشند.

محور مقاومت و امت مقاوم در مسیر حرکت خود نیازمند یادآوری گذشته‌ها است؛ زمانی در این کشور نزدیک به 70 نفر از مسئولان کشور را به شهادت رساندند و نتوانستیم اقدامی کنیم اما سال گذشته زمانی که یک سردار ما را در عراق مظلومانه به شهادت رساندند پایگاه نظامی آمریکا را با خاک یکسان کردیم.

درآیات فراوان داریم که به صورت قطعی خداوند یاری‌کننده است؛ چراکه وعده نصرت داده و هم در حیات دنیوی و هم در حیات اخروی این نصرت را شامل حال افراد صالح خواهد کرد و به یاری خدا طرح معامله قرن راه به جایی نخواهد برد و پیروزی واقعی از آن فلسطین است.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان: اسرائیل همچنان غاصبانه و در سایه‌ سکوت معنادار سازمان‌های مدعی حقوق بشری و مجامع بین‌المللی، با پشتیبانی آمریکا، همه روزه جنایت جدیدی را انجام داده و دست به کشتار و قتل ‌عام هدفمند مردم بی‌دفاع فلسطین می‌زند. روند جنایتی که دهه‌ها است صهونیست‌ها علیه فلسطینیان اجرا و اعمال می‌کنند، از بدترین و فاجعه‌بارترین تراژدی‌های اسفناک قرن‌های گذشته است که کماکان ادامه دارد.

تصمیم و اجرای تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس باعث شد تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشده و به مهم‌ترین مسئله جهان اسلام تبدیل شود. روز قدس تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط همه آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده و به برکت انقلاب اسلامی و حمایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت‌های مسلمان و خون پاک شهدا و با عنایت خداوند متعال محور مقاومت در منطقه در راستای مقابله با مستکبرین شکل گرفته است.

امروز شکل‌گیری محور مقاومت در سوریه، غزه، لبنان حتی یمن سبب شکست اسرائیل و همدستان آن در منطقه شده است. امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهند گذاشت اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

روز قدس؛ سپردن معامله قرن به زباله‌دان تاریخ

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان: برگزاری روز قدس موجب شده تا اهداف مهم رژیم غاصب اسرائیل از جمله تسلط بر خاورمیانه، حاکمیت نیل تا فرات، تبدیل به قدرت اول منطقه، حاکم بودن به انرژی جهان اسلام و نماینده غرب در منطقه حساس غرب آسیا، برملا شود.

حرکت‌های با برنامه جهان اسلام در مقابل رژیم غاصب اسرائیل موجب شده تا امروز باریکه غزه که حماس در آن حاکم است، در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و موشک‌های حماس و نیروهای جهادی فلسطین خواب راحت را از چشمان صهیونیست برباید.

در طرح منحوس معامله قرن ارتباط مردم فلسطین با خارج از آن به حداقل می‌رسد که ضروری است مردم جهان اسلام، مردم ایران و آزادی خواهان با احساس تکلیف مضاعف در باب روشنگری و تبیین اهداف رژیم منحوس در روز قدس اقدام کنند و معامله قرن را به زباله‌دان تاریخ بندازند.

مقاومت تا پیروزی نقطه ایستایی ندارد

حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان: روز جهانی قدس تا رسیدن به سرمنزل مقصود نقطه ایستایی نداشته و در شرایط مختلف به انحای گوناگون احیاگر آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین خواهد بود. ریشه مشکلات جامعه بشری تفکرات صهیونیستی است.

رژیم منحوس صهیونیستی دشمن درجه یک جامعه اسلامی و حتی بشریت است. مسئله فلسطین صرفا یک مسئله اسلامی نیست، بلکه مسائل انسانی را نیز دربرمی‌گیرد و اگر به این موضوع نگاه انسانی، دینی و اعتقادی داشته باشیم، مسئله فلسطین خود را نشان خواهد داد.

در همین راستا هر سال در همه نقاط جهان و حتی در کشورهای غیراسلامی و کسانی که آزادی‌خواه بوده و به دنبال احیای حقوق واقعی بشر هستند، این روز را به یاد مردم فلسطین، حرکت‌هایی را در کل دنیا انجام می‌دهند. ایران اسلامی نیز که نقطه شروع این حرکت بوده، امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا یکی از راه‌هایی که می‌توانیم حضور جدی برای احیای این روز داشته باشیم، فضای مجازی است، لذا با هر ابزاری که بتوانیم باید در فضای مجازی و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین قدمی را برداشته و حرکت کنیم.

امروز آرمان مردم فلسطین برای همه مردم آزادی‌خواه جهان، یک مسئله جدی بوده و در اولویت قرار دارد، رژیمی که یک روز داعیه از نیل تا فرات را داشت، امروز از ترس انتفاضه جوانان فلسطین در حال کشیدن دیوار به دور خود است و این خود علامت اضمحلال و فروپاشی این رژیم جعلی بوده و به فضل الهی در آینده نزدیک قدس که پاره تن اسلام است، به آغوش اسلام باز خواهد گشت.

انتهای پیام
captcha