اجرای مرحله چهارم کمک مومنانه در قالب اهدای خون
کد خبر: 3903035
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

اجرای مرحله چهارم کمک مومنانه در قالب اهدای خون

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای خون از هفته آینده اجرا می‌شود.

اجرای مرحله چهارم کمک مومنانه در قالب اهدای خونمحسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: تا کنون ۳ مرحله از رزمایش کمک مومنانه با همراهی مردم، سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی اجرا شده و در آن بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است‌.

وی با اشاره به اینکه مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه از مراحل گذشته متفاوت است، تصریح کرد: رزمایش چهارم در قالب اهدای خون از هفته پیش‌رو آغاز می‌شود و مردم می‌توانند با نذر خون در این طرح مواسات شرکت کنند.

این مسئول نذر خون را یکی از نیازهای مهم جامعه برشمرد و ادامه داد: ابلاغیه برگزاری مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه نیز به پایگاه‌های بسیج ارسال شده است و این کار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان نیز خواهران بسیجی شهرستان اقدام به اهدای خون کردند و در این مرحله رزمایش نیز خواهران و براردان اقدام به اهدای خون می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ۱۵ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد، بیان کرد: یک هزار و 500 پرس غذا نیز به نیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان زنجان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha