ثبت‌نام ۸۷ زنجانی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3905184
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

ثبت‌نام ۸۷ زنجانی در مسابقات قرآن اوقاف

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ثبت‌نام ۸۷ نفر در مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: به دلیل کاهش شرکت‌کنندگان، مرحله شهرستانی و استانی ادغام می‌شود.

ثبت‌نام ۸۷ زنجانی در مسابقات قرآن اوقافحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ماه‌های قبل انجام شد.

وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در بخش آقایان و بانوان را ۸۷ نفر برشمرد و گفت: این درحالی است که سال گذشته ۴۰۰ نفر در این مسابقات در مرحله شهرستانی شرکت کرده بودند و امسال کاهش قابل توجهی اتفاق افتاد.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان علت کاهش شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن را مشکل به وجود آمده در سایت دانست و افزود: با وجود پیگیری، زمان ثبت‌نام تمدید نشد و بقیه افراد جا ماندند.

این مسئول یادآور شد: به علت کاهش شرکت‌کنندگان، مرحله شهرستانی و استانی مسابقات ادغام شده و در رشته‌هایی که به حد نصاب نرسیده فقط فینال برگزار خواهد شد. البته هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نشده با این حال برگزاری مسابقات در تیرماه قطعی است.

وی تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و مدیحه‌سرایی و تفسیر عمومی قرآن در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha