تازه‌های نشر دفاع مقدس خوزستان
کد خبر: 3911961
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

تازه‌های نشر دفاع مقدس خوزستان

«رد پای ناشناس»‏، «درخت‌ها هرگز نمی‌میرند»،«قلبت را می‌بویند»، «من یک رزمنده‌ام»، «امیر فیاضیه»،‌ «فروردین 61»، «یاران سید جمشید»‏ و «قهقه مستان» عناوین تازه‌های نشر آثار دفاع مقدس خوزستان توسط انتشارات سرزمین نور است.

تازه‌ها نشر دفاع مقدس خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان‏، «رد پای ناشناس»‏، «درخت‌ها هرگز نمی‌میرند»،«قلبت را می‌بویند»، «من یک رزمنده‌ام»، «امیر فیاضیه»،‌ «فروردین 61»، «یاران سید جمشید»‏ و «قهقه مستان» عناوین تازه‌های نشر آثار دفاع مقدس خوزستان توسط انتشارات سرزمین نور است.

«رد پای ناشناس» به قلم فرهنگ دشتی‏ نویسنده آبادانی اثری پژوهشی در زمینه رویکردهای ادبیات داستانی و خاطره نویسی دفاع مقدس است.

«درخت‌ها هرگز نمی‌میرند» نیز داستانی از همین نویسنده است که موضوع آن شیوه زندگی، خاطرات و ایثار مردم آبادان و خرمشهر در زمان جنگ تحمیلی پرداخته است.

«قلبت را می بویند» زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم عباس کردونی به نویسندگی مکی ناصری و بازنویسی مریم سلیمانی فاضل است. «من یک رزمنده‌ام» نیز خاطرات و زندگی مردم سوسنگرد در دوران دفاع مقدس است که توسط مائده طرفی به نگارش درآمده است.

کتاب «امیر فیاضیه» به نویسندگی مهدی عصار حاوی خاطرات هم‌رزمان، دوستان و خانواده شهید عبدالامیر بزاز زاده است.

کتاب «فروردین۶۱» زندگینامه و خاطرات شهید حسین بیدخ است که نجمه فرهادنژاد آن را به رشته تحریر درآورده است.  

کتاب «یاران سیّد جمشید» دفتر دوم از مجموعه خاطرات رزمنده مصطفی آهوزاده و رزمندگان گردان بلال لشکر ۷ ولی عصر (عج) در عملیات والفجر ۸ است که با حمایت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرستان دزفول به چاپ رسیده است.

«قهقه مستان» نیز جلد اول از مجموعه مجلدات وصیت نامه های شهدای شهرستان دزفول است که به کوشش علی عطاران جمع آوری شده است. این جلد حاوی وصایای شهدایی است که نام خانوادگی آنان با حروف «آ» و «الف» شروع می‌شود.

انتهای پیام
captcha