بخش آوایی مسابقات قرآن اوقاف در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3914075
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

بخش آوایی مسابقات قرآن اوقاف در زنجان برگزار می‌شود

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بخش آوایی مسابقات قرآن اوقاف ۱۷ مردادماه و مسابقه تفسیر قرآن کریم ۲۴ مهرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بخش آوایی مسابقات قرآن اوقاف در زنجان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: بخش آوایی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، ۱۷ مردادماه در سالن دارالقرآن زنجان با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی نحوه حضور متسابقین از طریق پیامک اعلام می‌شود و شرکت‌کنندگان طبق برنامه زمان‌بندی شده برای اجرا در سالن مورد نظر حضور می‌یابند و استقرار داوران و متسابقین با رعایت فاصله تعیین شده است.

این مسئول ادامه داد: مسابقه تفسیر قرآن نیز روز جمعه ۲۴ مردادماه با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود و برای بانوان و آقایان سالن‌های جداگانه در نظر گرفته شده و متسابقین باید با ماسک در جلسه آزمون حاضر شوند.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به طرح تشویقی حفظ ۵ جزء و آزمون شفاهی افراد زیر ۱۰ سال اشاره کرد و گفت: این آزمون قرار بود اسفندماه برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و به هفته نخست شهریورماه موکول شده است.

وی یادآور شد: در طرح تشویقی حفظ ۵ جزء اگر فردی ۵ جزء به محفوظات قبلی خود اضافه کند و این موضوع در سامانه ثبت شود، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از طرف سازمان اوقاف هدیه دریافت می‌کنند.

مرادخانی در مورد طرح ۱۴۵۴ ابراز کرد: این طرح با همکاری صدا و سیما برگزار می‌شود و سازمان اوقاف در هزینه‌های آن مشارکت می‌کند. در این طرح که از شبکه قرآن پخش می‌شود، هر استان به شکل نوبتی اجرا دارند که استان زنجان تا کنون ۲ اجرای خود را ارائه داده و یک اجرا باقی مانده است.

انتهای پیام
captcha