برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۲۰ بقعه متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 3916254
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۲۰ بقعه متبرکه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف کرمانشاه از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۲۰ بقعه متبرکه استان در ماه محرم خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های بصیرت عاشورایی ویژه ماه محرم برای برگزاری در ۴۰ بقعه متبرکه برنامه‌ریزی شده بود که به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا این برنامه در ۲۰ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها با محوریت تبیین قیام امام حسین(ع) با مرکزیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص خواهد بود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: با تأکید اجرای برنامه‌های محرم براساس پروتکل‌های بهداشتی است و پس از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای برنامه‌های محرم، تکلیف همه گروه‌ها و نهاد‌ها در برپایی مراسم ماه محرم مشخص شد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: برنامه‌های محرم امسال با محدودیت برگزار می‌شود و در این راستا بیشتر برنامه‌ها در قالب فضای مجازی اجرا خواهد شد. امسال برنامه‌های ماه محرم و صفر با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود و نمی‌توان برنامه‌ها را با حضور جمعیت بسیار اجرا کرد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه بیان کرد: با توجه به شرایط امسال از محل نیات واقفان رزمایش مواسات مؤمنانه برگزار می‌شود و به‌جای نذورات و پخت غذا در ایام محرم و صفر توزیع بسته‌های معیشتی را در برنامه‌های این اداره‌کل داریم.

انتهای پیام
captcha