برگزاری جشنواره کتابخوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی»
کد خبر: 3916782
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

برگزاری جشنواره کتابخوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی»

رئیس ارشاد بهمئی از برگزاری جشنواره استانی کتابخوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی» در هفته «قرآن و عترت» در این شهرستان خبر داد.

جشنواره استانی کتابخوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی» برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان، جهانشاد طاعتی‌پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی روز گذشته، 25 مردادماه اظهار کرد: جشنواره استانی کتابخوانی با محوریت نماز و سبک زندگی در هفته قرآن و عترت با هدف نشر فرهنگ، سبک زندگی اسلامی و نقش آموزه‌های دینی به‌ویژه نماز در زندگی انسان در شهرستان بهمئی برگزار شد.

وی افزود: در دی‌ماه سال ۹۸ که زمان شروع این جشنواره بود ضمن تهیه و نصب بنر در سطح شهر، اقدام به نشر حداکثری در رسانه‌ها و فضای مجازی به‌صورت طرح سؤال و پی دی اف کتاب نماز و سبک زندگی اثر استاد محسن قرائتی در سطح استان و شهرستان کردیم.

رئیس اداره ارشاد بهمئی اضافه کرد: قرار بود که در ۱۵ اسفند ۹۸ اختتامیه آن برگزار شود، که متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، تاکنون به تأخیر افتاد که ما و همکاران در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان نسبت به جمع‌آوری آثار شرکت‌کنندگان اقدام کرده و بعد از تصحیح و قرعه‌کشی بین کسانی که به همه سؤالات جواب صحیح داده‌اند، به ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان برگزیده سراسر استان، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

طاعتی‌پور در پایان یادآور شد: برندگان جشنواره کتابخوانی استانی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و هدایای خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام
captcha