سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3918361
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم ویژه برنامه بصیرت عاشورایی در ۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ستوده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، دوم شهریورماه، گفت: همزمان با ماه محرم ویژه برنامه بصیرت عاشورایی در ۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از طریق فضای مجازی و کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی امامزادگان پیگیری خواهد شد.
وی اظهار کرد: طبق دستورالعمل ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این آیین رعایت و عملیاتی خواهد شد.
ستوده گفت: تببین اهداف قیام عاشورا و نهضت حسینی، ترویج شعائر مذهبی و معارف عاشورایی و تبیین حرکت انقلابی امام حسین(ع) از مهم‌ترین اهداف این سوگواره خواهد بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، تصریح کرد: این برنامه عزاداری به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
وی افزود: مبلغان ماه محرم نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی برنامه‌های تبلیغی خود را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha