مشارکت ۶۰ مبلغ در طرح «بصیرت عاشورایی» در سمنان
کد خبر: 3919169
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

مشارکت ۶۰ مبلغ در طرح «بصیرت عاشورایی» در سمنان

مدیرکل اوقاف سمنان از مشارکت ۶۰ نفر از روحانیان مبلغ در سطح استان جهت اجرای طرح بصیرت عاشورایی خبر داد.

مشارکت 60 روحانی مبلغ در طرح بصیرت عاشورایی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی، مدیرکل این اداره امروز، 5 شهریورماه با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیان مبلغ استفاده شده است، اظهار کرد: از این تعداد 31 نفر در برنامه‌ها حضور یافته و به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه فرهنگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌پردازند.

وی گفت: مابقی روحانیان به‌کارگیری شده در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال به جهت شرایط موجود در فضاهای ایجاد شده در فضای مجازی فعالیت دارند.

مدیرکل اوقاف استان با تأکید بر اینکه همه‌ساله برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شد، افزود: ولی امسال به جهت شرایط ویژه‌ای که در جامعه حاکم است، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا بخشی از فعالیت‌ها در فضای مجازی و بدون حضور جمعیت در امامزادگان استان برگزار شود.

به گفته وی، البته با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه سخنرانی و عزاداری حضوری با رعایت سقف ساعت تعیین‌شده و در فضاهای استاندارد بر اساس دستورالعمل، پیش‌بینی شده و با رعایت اصول بهداشتی در حال برگزاری است.

تدینی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در 4 مرحله و در برنامه‌های آرامش بهاری، ضیافت الهی، نشاط معنوی و بصیرت عاشورایی نسبت به استفاده از ظرفیت 147 نفر از روحانیان بومی و مستقر در قم به‌صورت غیرحضوری و فعالیت در زمینه‌های ایجاد شده در فضای مجازی و یا به‌صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شده است.

انتهای پیام
captcha