برنامه‌های ماه صفر حسینیه اعظم زنجان در فضای مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3929406
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

برنامه‌های ماه صفر حسینیه اعظم زنجان در فضای مجازی برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: برنامه‌های مناسبتی پایان ماه صفر در فضای مجازی تدارک دیده شده است و کمک‌های مؤمنانه هم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

برنامه‌های ماه صفر حسینیه اعظم زنجان در فضای مجازی برگزار می‌شودمجتبی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: فعالیت این حسینیه مطابق با دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کروناست و برای جلوگیری از انتشار ویروس از برگزاری برنامه‌های تجمعی جلوگیری می‌شود. هزینه‌های برگزاری برنامه‌های تجمعی در مراحل مختلف برای امور دیگر صرف می‌‌شود و فعالیت‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد و مردم می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام حسینیه اعظم زنجان اعیاد و عزاداری‌ها را دنبال کنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های حسینیه اعظم در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی، ابراز کرد: این حسینیه از آغاز شیوع کرونا سهم قابل توجهی در کمک‌های مومنانه داشت که اوج آن در یوم‌العباس به ثبت رسید و در روزهای آخر ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بسته‌های معیشتی توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان رقم بسته‌‌های معیشتی توزیع شده اوایل امسال در بین اقشاری که به دلیل شیوع کرونا دچار آسیب شدند را 100 میلیون تومان برشمرد و افزود: 1.5 میلیارد تومان نیز از محل نذورات مردمی بسته‌‌های معیشتی توزیع شد.

وی با بیان اینکه دسته عزاداری این حسینیه در ایام ماه محرم برگزار نشد اما مردم نذورات خود را به این مسجد اهدا کردند، یادآور شد: از محل قربانی‌های اهدایی در دهه نخست محرم حدود 40 هزار بسته تبرک گوشت در سطح استان زنجان توزیع شد.

شهامی با ذکر اینکه 70 درصد برنامه‌‌های حسینیه اعظم زنجان در حال حاضر اجرا می‌شود، تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه و دارالشفای حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به مراجعان خدمات‌رسانی می‌‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری ماه محرم در دهه نخست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از هزینه‌ها نیز برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برای برگزاری برنامه‌های ماه محرم اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha