عروج چهارمین شهید مدافع سلامت زنجان
کد خبر: 3937020
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت زنجان

«امین‌الله عروجی» در راه خدمت به بیماران کرونایی چهارمین شهید مدافع سلامت استان زنجان لقب گرفت.

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت از زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، امین‌الله عروجی، کارمند درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان ماه‌نشان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا، بعد از حدود یک هفته بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان، سوم آذرماه در سن ۴۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

از زمان شیوع کرونا تاکنون ۴ نفر از کادر بهداشت و درمان زنجان به نام‌های، اسدالله شیخ‌جابری، اکرم احدیان، حمزه مقدم و امین‌الله عروجی جان خود را در راه خدمت و بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند.

پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با صدور پیامی، شهادت «امین‌الله عروجی» اولین شهید خدمت و مدافع سلامت شهرستان ماهنشان و چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

بار دیگر جامعه سلامت استان زنجان در ماتم از دست دادن مدافع سلامت دیگری به سوگ نشست.

اینجانب شهادت، چهارمین شهید ایثارگر نظام سلامت استان زنجان، جناب آقای «امین‌الله عروجی» همکار محترم شاغل در مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهرستان ماهنشان را به خانواده بزرگوار آن شهید والامقام خدمت و مدافع سلامت و جامعه بزرگ، پرتلاش و بلندهمت دانشگاه علوم پزشکی زنجان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز، علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان سلامتی، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha