دشمن از حاکمیت تفکر بسیجی در کشور هراس دارد
کد خبر: 3937566
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

دشمن از حاکمیت تفکر بسیجی در کشور هراس دارد

امام جمعه طارم گفت: با توجه به اینکه تفکر بسیجی در دفاع مقدس موجب پیروزی ایران در برابر ابرقدرت‌ها شد، دشمن از تفکر بسیجی مردم ایران هراس دارد.

دشمن از حاکمیت تفکر بسیجی در کشور هراس دارد

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه شهرستان طارم، ظهر امروز، پنجشنبه، ۶ آبان ماه در جمع کارکنان سپاه ناحیه طارم، گفت: اگر در کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز و حاکم شود، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد در غیر این صورت هر لحظه باید منتظر توطئه جدید از سوی دشمنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود، افزود: اگر بسیج و بسیجی نبود اهداف و ارزش‌های والای انقلاب به این صورت تحقق نمی‌یافت.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به عملکرد خوب بسیج در عرصه‌های مختلف در کشورمان شاهد هستیم فرهنگ و تفکر بسیجی به دنیا صادر شده است، تصریح کرد: نمونه آن را می‌توان در حشدالشعبی در عراق، انصارالله در یمن و فاطمیون در افغانستان به عینه مشاهده کرد.

امام جمعه آب‌بر با اشاره به اینکه تلاش برای رضایت خداوند متعال و صبر و استقامت در برابر سختی‌ها از ویژگی‌های بسیج و بسیجیان است، خاطرنشان کرد: حضور در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی، فرهنگی، علمی و نیز رزمایش کمک مومنانه نمونه کوچکی از افتخارآفرینی بسیج و بسیجیان در طول 41 سال گذشته است.

انتهای پیام
captcha