اندیشه و مکتب سلیمانی؛ سد راه دشمنان انقلاب
کد خبر: 3945267
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

اندیشه و مکتب سلیمانی؛ سد راه دشمنان انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان از پیشرفت ایران هراس دارند، گفت: سردار سلیمانی با راه‌اندازی ارتش بین‌المللی در مقابل اهداف استکباری دشمنان ایستاد و مکتب او همچنان سد راه دشمنان است.

اندیشه و راه سردار سلیمانی؛ سد راه دشمنان انقلاببه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، شب گذشته، 13 دی‌ در نخستین یادواره سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۱۰۳ شهید ادارات استان زنجان، اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیت برجسته‌ای داشت که لایه‌های مختلف این شخصیت هنوز برای بسیاری از مردم مبهم است و در آینده کارهای اثرگذار او بیشتر نمایان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در ۴۰ سال مجاهدت همواره به دنبال شهادت بود، بیان کرد: جنگ‌های نیابتی یکی از راهبردهای این سردار مقاومت بود و یکی از مزایای آن ذلیل کردن دشمن در خارج از مرزهای کشور بود. همچنین شهید قاسم سلیمانی ارتش بین‌المللی را برای دفاع از قدس که برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) بود راه‌اندازی کرد و اهداف استکبار جهانی را عقب انداخت.

امام جمعه زنجان یادآور شد: رژیم غاصب اسرائیل هفتاد سال قبل شکل گرفت و مسئله او فقط اورشلیم و بیت‌المقدس نبود و نقشه از نیل تا فرات و خاورمیانه بزرگ برای ایجاد حاشیه امن برای این رژیم جعلی را در سر داشت. با چنین نقشه‌ای به دنبال حفظ اسرائیل بودند و این تفکر نژادپرستانه در قالب نقشه هم مرحله به مرحله جلو اجرا می‌شد و در مرحله اول ۵ کشور را نشانه گرفتند که باید به ۱۴ کشور و همچنین ایران به سه یا پنج کشور تقسیم می‌شد.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که امام خمینی(ره) فرمود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، نقشه آنها با مشکل مواجه شد، ابراز کرد: مسئله فلسطین با پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل خارجی قرار گرفته و نقشه و توطئه دشمنان متوقف شد.

خاتمی آمریکا را پرچمدار و اروپا و برخی کشورهای منطقه را حامی نقشه صهیونیستی دانست و گفت: از زمانی که استکبار جهانی متوجه شد که اگر ایران با این قدرت پیش رود موجودیت اسرائیل به خطر می‌افتد، بلافاصله با نقشه کودتا، جنگ و تحریم اقتصادی، فشار علیه ایران و راه‌اندازی داعش تلاش کردند تا جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس هم قرار بود جنگ یک هفته‌ای تمام شود اما هشت سال طول کشید و باعث فرسایش نیروهای عراقی و جنگ‌کنندگان با ایران شد. مقام مظم رهبری هم در سخنان ارزشمندی فرمودند اگر امروز در عراق و شام نایستیم باید فردا در تهران، خوزستان و مرزهای کشور از خودمان دفاع کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا بیش از 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کرد اما حتی رئیس‌جمهور این کشور نتوانست وارد خاک عراق شود و تنها شبانه و با چراغ خاموش به این کشور وارد شد. سردار سلیمانی باید به دست پلیدترین انسان روی جهان شهید می‌شد تا حقانیت راه او بیشتر نمایان شود و برگزاری مراسم باشکوه تشییع و بزرگداشت او در کشورهای مختلف دشمنان نظام را بیشتر عصبانی کرد.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص سردار شهید سلیمانی، یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به سردار سلیمانی نباید به چشم فرد نگاه شود، بلکه باید به او به چشم مکتب و راه و مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

انتهای پیام
captcha