جلسه قرآن «حسن ربیعیان» از امشب آغاز می‌شود
کد خبر: 3947451
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
پس از وقفه‌ای یک‌ساله؛

جلسه قرآن «حسن ربیعیان» از امشب آغاز می‌شود

جلسه قرآن قاری بین‌المللی کشورمان امشب، 24 دی‌ماه در آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت، مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه حسن ربیعیان، قاری بین‌المللی کشورمان پس از حدود یکسال تعطیلی (با شیوع کرونا) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سرگرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است این جلسه طبق روال هر چهارشنبه برگزار شود، ادامه داد: این جلسه از امشب، 24 دی‌ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا از ساعت 18 تا 20:30 در حسینیه امامزادگان پنج تن لویزان برپا می‌شود.

ذکاوت با اشاره به آموزش قرائت و تجوید در سطوح مختلف اضافه کرد: در ابتدای جلسه به فراگیران قرآن در سطح مبتدی آموزش داده می‌شود و در ادامه جلسه به افرادی که دارای سطح پیشرفته و تخصصی هستند، آموزش داده خواهد شد.

حسن ربیعیان، متولد سال ۱۳۴۵ از تهران است. وی از محضر اساتیدی چون مرحوم علی اربابی، سید‌محسن خدام‌حسینی بهره گرفته است. ربیعیان دارای مقام‌های داخلی چون نفر اول مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در سال ۸۰ است.

این قاری بین‌المللی همچنان دارای مقام‌های بین‌المللی چون نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن هندوستان سال ۶۸، نفر اول مسابقات بین‌المللی بنگلادش در سال ۷۵، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۰ است.

انتهای پیام
captcha