آغاز فعالیت انتشارات قرآنیوم در محکومیت اهانت به قرآن
کد خبر: 3947931
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

آغاز فعالیت انتشارات قرآنیوم در محکومیت اهانت به قرآن

انتشارات قرآنیوم به منظور محکومیت اهانت‌ها و تحرکات جریان‌های شیطانی به ساحت مقدس قرآن کریم و سایر مقدسات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت انتشارات قرآنیوم در محکومیت اهانت به قرآنبه گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) انتشارات قرآنیوم وابسته به پایگاه اربعین فعالیت خود را آغاز کرد.

در این انتشارات این امکان برای قرآن‌پژوهان، دانشجویان، طلاب و محققان وجود دارد تا قرآن‌های بازآفرینی منسوب به ائمه اطهار(ع) را به صورت کامل دریافت کنند. همچنین تمام کتب و ادعیه و زیارات منسوب به ائمه اطهار(ع) نیز با دستخط متبرک ائمه اطهار(ع) در دسترس عموم محققان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بخش آرمانشهر قرآنی در انتشارات قرآنیوم نیز با هدف انتشار طرح‌های شهرسازی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی راه‌اندازی شده است تا معماران و شهرسازان علاقه‌مند آثار خود را از این طریق در اختیار مسئولان و دست‌اندرکاران امر قرار دهند. 

 با توجه به اینکه اهانت‌ها و تحرکات جریان‌های شیطانی طی سال‌های اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم و سایر مقدسات اسلامی روند رو به رشدی داشته است، به طوری که در برخی کشورها تحت حمایت پلیس مراسم قرآن‌سوزی انجام می‌شود. یکی دیگر از بخش‌های انتشارات قرآنیوم انتشار ترجمه‌های نوین از قرآن کریم با نگارش علیا است که در پاسخ به اینگونه اهانت‌ها و تحرکات جریان‌های شیطانی راه‌اندازی شده است. 

امکان دیگری نیز در سایت انتشارات قرآنیوم فراهم شده است تا طلاب، دانشجویان و محققان بتوانند احادیث و روایات ائمه اطهار را به صورت آنلاین به دستخط منسوب به هرکدام از ائمه اطهار(ع) تبدیل کرده و خروجی آن را از طریق سیستم هوشمند دریافت کنند. در بخشی از معرفی انتشارات قرآنیوم، طراحی و تولید قلم‌های اختصاصی برای انتشار هر وجه تمایز محصولات این انتشارات نسبت به سایر انتشارات موجود در کشور و حتی خارج از کشور است.

زیارت وارث با دستخط منسوب به امام صادق(ع)

براساس این گزارش، این انتشارات برای نخستین بار زیارت وارث با دستخط منسوب به امام صادق(ع) منتشر کرده است. در این نسخه با استفاده از قلم منسوب به امام صادق(ع) که از قرآن شماره ۳۵ کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی استخراج شده کل زیارت وارث با دستخط منسوب به امام صادق(ع) بازآفرینی و منتشر شده است. زیارات فراوانی سفارش شده که هر کدام برای خود خواص و فضایلی بی‌مانند دارند و یکی از این زیارات که حال انسان را دگرگون می‌کند، زیارت وارث است.

انتهای پیام
captcha