پایان سفر هیئت بلندپایه جهاد اسلامی به قطر
کد خبر: 3948166
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

پایان سفر هیئت بلندپایه جهاد اسلامی به قطر

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن اعلام پایان سفر هیئت بلندپایه خود به قطر، بر اصول ثابت ملت فلسطین در آزادسازی قدس و حمایت از مقاومت مشروع در برابر رژیم اشغالگر تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العربی الجدید، جهاد اسلامی در بیانیه‌ای از پایان سفر هیئت بلندپایه این جنبش فلسطینی به دوحه به ریاست «زیاد النخاله»، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خبر داد و گفت: این هیئت با «برادران قطری» خود جلساتی را به منظور بررسی تحولات سیاسی در پرونده فلسطین برگزار کرد و در آن خواستار حفظ و حمایت از حقوق ملت فلسطین شد.

هیئت جنبش جهاد اسلامی در نشست دوحه بر اصول ثابت ملت فلسطین در آزادسازی و حق بازگشت و حمایت از مقاومت مشروع در برابر رژیم اشغالگر تأکید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که همزمان، هیئت جهاد اسلامی چند جلسه «عمیق و مسئولانه» را با «برادران» خود در «حماس» به رهبری اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش، در مورد پرونده آشتی ملی فلسطینیان و وحدت میان گروه‌های فلسطینی داشته است.

جنبش جهاد اسلامی افزود: در جلسات این دو جنبش، روش‌های مقابله با سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی، مسائل مربوط به شهرک‌سازی، یهودی شدن، محاصره و لزوم رسیدگی به آنها با همه روش‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha