برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا به صورت مجازی
کد خبر: 3948474
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا به صورت مجازی

چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا به صورت مجازیبه گزارش ایکنا، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت غیرحضوری و آنلاین، با حضور داوران در مؤسسه آموزش تخصصی قرآن نزاجا طی بازه زمانی 29 دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

این مسابقات یادواره شهید سردار سلیمانی با حضور 800 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم سطح یک(زیر دیپلم) و سطح دو(بالای دیپلم) براساس جزء بیست و سوم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی برپا می‌شود.

بنابر گفته محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا، «استفاده از استاد راهنمای با تجربه و پیشکسوت در امر آموزش قرآن در تمامی رشته‌ها به منظور ارتقای سطح کیفی قراء، حافظین و مؤذنین و استفاده از داوران بین‌المللی، ملی و پیشکسوتان ارتش در ترکیب تیم داوری چون مرتضی یادگاری، حبیب صداقت، حمیدرضا احمدی‌وفا، حسین دهقانی‌زاده، ابوالفض قدیانی، مهدی غلام‌نژاد، نایبعلی عبداللهی و رحیم رجبی از نوآوری‌های این دوره از مسابقات است».

مرتلان و مؤذنان امروز، 29 دی‌ماه در دو نوبت صبح و عصر در حال رقابت هستند. همچنین مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات قرآن به صورت حضوری برگزار شد و مرحله منطقه‌ای با داوری فایل‌های ارسالی انجام گرفت و مرحله سراسری نیز به صورت زنده و غیرحضوری با همکاری کل قرآن، عترت و نماز یگان‌های نیروی زمینی کشور برگزار شد.

یادآور می‌شود، آیین اختتامیه این مسابقات نیز پنجم بهمن‌ماه، با حضور فرماندهان و مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مؤسه آموزش تخصصی قرآن کریم نزاجا برگزار می‌شود که همزمان به صورت لایو در اینستاگرام پخش خواهد شد.

همچنین برگزیدگان مرحله سراسری نیروهای پنجگانه زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا، در مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش در 13 اسفندماه به میزبانی نیروی دریایی به صورت غصرحضوری باهم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha