تمدید مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت / اقبال کم مؤسسات قرآنی خوزستان به مشارکت در آزمون
کد خبر: 3948559
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

تمدید مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت / اقبال کم مؤسسات قرآنی خوزستان به مشارکت در آزمون

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام خبر تمدید مهلت نام‌نویسی در ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮی ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ با تصریح به اقبال کم مؤسسات قرآنی استان به مشارکت در این آزمون گفت: با توجه به جایگاه قرآنی استان، انتظار از مؤسسات قرآنی برای مشارکت در آزمون بیش از این است.

تمدید مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت / اقبال کم مؤسسات قرآنی خوزستان به مشارکت در آزمونحسین لازم‌سعیدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اعلام اینکه مهلت نام‌نویسی در ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮی ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ تمدید شد، گفت: پیش از این مهلت نام‌نویسی تا 30 دی اعلام شده بود که این تاریخ تا 15 بهمن تمدید شد.

وی با بیان اینکه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، امسال نیمه اول اسفند و به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: رشته‌های آزمون شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) است.

سعیدی ادامه داد: حفظ قرآن کریم شامل ۹ رشته حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: ترجمه و مفاهیم قرآن کریم نیز شامل ۲ رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره است. معارف اهل‌بیت(ع) نیز شامل ۳ رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه(نامه ۳۱ نهج البلاغه)، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه(دعای مکارم الاخلاق) و سبک زندگی معصومین(ع) خواهد بود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

وی در پایان با تصریح به اقبال کم مؤسسات قرآنی استان به مشارکت در این آزمون گفت: با توجه به جایگاه قرآنی استان، انتظار ما از مؤسسات قرآنی برای مشارکت در آزمون بیش از این است، در حال حاضر تعداد محدودی از مؤسسات تاکنون پیگیر شرکت در آزمون بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha