برنامه‌های هفته فرهنگی «غزه نماد مقاومت» در باغ موزه هنر ایرانی
کد خبر: 3948646
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
از دوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود؛

برنامه‌های هفته فرهنگی «غزه نماد مقاومت» در باغ موزه هنر ایرانی

مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی «غزه نماد مقاومت» ساعت ۱۰ روز پنجشنبه، دوم بهمن‌ماه با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و رهبران گروه‌های جهادی در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، سید‌ابوالقاسم رحیمیان، دبیرکل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با تشریح برنامه‌های هفته فرهنگی «غزه نماد مقاومت» گفت: یکی از ابتکارات مجلس شورای اسلامی در دفاع از حقوق ملت فلسطین و ماندگار کردن مقاومت‌های این ملت در برابر اشغال و اشغالگری صهیونیست‌ها، تعیین و اعلام 29 دی‌ماه به عنوان «روز غزه؛ نماد مقاومت فلسطین» است.

وی اظهار کرد: بدون تردید، مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزها و جنایات رژیم صهیونیستی و در شرایطی که حصر اقتصادی نیز به عنوان بخش ثابت سیاست‌های اشغالگران علیه زندگی عادی این مردم مورد عمل بوده، بی‌نظیر بوده است. تاکنون تاریخ چنین تلاش‌های مداوم در یک دوره زمانی طولانی را شاهد نبوده است. از این‌رو، جهان و جهانیان از این مقاومت‌ها، درس گرفته و اوج ثبات قدم و استواری اراده یک ملت در برابر فشارها و اقدامات غیرانسانی رژیم اشغالگر و حامیان آن را شاهد بوده است.

وی گفت: در این راستا، برنامه‌های هفته فرهنگی «غزه نماد مقاومت» با هدف اعلام حمایت از مقاومت ملت مظلوم و بی‌دفاع نوار غزه و با مشارکت اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری،  مراکز فرهنگی هنری مناطق 1 و 6 شهرداری تهران، فرهنگسرای سرو، جمعیت دفاع از ملت فلسطین، کمیته دانشجویان فلسطینی مقیم ایران و موزه هنرهای معاصر فلسطین به مدت یک هفته و از روز پنجشنبه، دوم بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 17 در باغ موزه هنرهای ایرانی برگزار می‌شود.

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با بیان اینکه مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی غزه نماد مقاومت، ساعت ۱۰ روز پنجشنبه با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و رهبران گروه‌های جهادی برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان  با مراجعه به باغ موزه هنرهای ایرانی واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه‌راه دکتر حسابی می‌توانند از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه بازدید کنند.

ناهید ارنجی
انتهای پیام
captcha