مسابقه «راه و رسم فاطمی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3948685
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

مسابقه «راه و رسم فاطمی» برگزار می‌شود

مسابقه دانشجویی «راه و رسم فاطمی» با محوریت کتاب زندگانی فاطمه زهرا(س) از سوی حسینیه مجازی دانشجویان ایران سازمان دانشجویان برگزار می‌شود.

راه و رسم فاطمی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، مسابقه دانشجویی «راه و رسم فاطمی» با محوریت کتاب زندگانی فاطمه زهرا(س) نوشته سیدجعفر شهیدی به همت حسینیه مجازی دانشجویان ایران سازمان دانشجویان برگزار می‌شود.
 
موضوع این کتاب گزارشی از زندگانی دختر پیامبر(ص) است و به نقل حیات طیبه زهرای مرضیه(س) می‌پردازد تا الگوی مناسبی برای سبک رفتاری ما در مواجهه با حوادثی از آن قبیل قرار گیرد.

نویسنده این کتاب کوشیده است تا حد امکان گزارش خود را براساس سند‌های دست اول و یا نزدیک به دست اول تنظیم کند تا احتمال تحریف و دست‌خوردگی آن‌ها را کمتر کند.
 
شهیدی، مقدمه کوتاه خود را در این اثر با آیه «نَحْنُ نَقُصُّ عَلَیکَ نَبَأَهُمْ بِالْحَقِّ» آغاز کرده و کتاب را گزارشی از سرگذشت بزرگترین بانوی اسلام، حضرت فاطمه(س) توصیف می‌کند.
 
در قالب مسابقه راه و رسم فاطمی، از شب شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س)، طی ۲۰ شب، هر شب ساعت ۲۲ بخشی از مطالب کتاب زندگانی فاطمه زهرا(س) مرور و یک سؤال مطرح می‌شود و از میان کسانی که به این سؤالات پاسخ صحیح داده باشند، هر روز به یک دانشجو جایزه نقدی اهدا می‌شود.

دانشجویان برای شرکت در مسابقه مکارم‌الاخلاق می‌توانند به صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان به نشانی isojd@ مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha