تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج علمی چهارمحال و بختیاری و جهاد دانشگاهی منعقد شد
کد خبر: 3953458
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج علمی چهارمحال و بختیاری و جهاد دانشگاهی منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری و جهاد دانشگاهی استان منعقد شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمدجواد تجویدی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری ۲۳ بهمن‌ماه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با اشاره به ظرفیت‌های بسیج علمی و پژوهشی استان، اظهار کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در یک تعامل سازنده و هم‌گرا با دستگاه های مختلف استان است و بنا دارد با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به صورت تعاملی و مشارکتی به اجرای برنامه‌های علمی بپردازد.

تجویدی تاکید کرد: می‌توان با تعامل، هم‌افزایی و ارائه آموزش‌های  تخصصی، جوانان و دانشجویان را به سمت اشتغال‌زایی سوق داد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتظار داریم زمینه برای شکوفایی استعداد جوان‌ها مهیا شود و این سازمان آمادگی دارد از ظرفیت مراکز رشد موجود در سازمان، امکانات و تجهیزات در اختیار در راستای اهداف مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استفاده کند.

در ادامه سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با تشریح ظرفیت‌های ملی و استانی به فعالیت‌های اخیر این نهاد در زمینه راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جوانان  استان اشاره کرد و توضیح داد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد علمی از طریق همکاری با بسیج در زمینه شناسایی و پرورش ایده‌ها خروجی قابل قبولی خواهد داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این نهاد انقلابی آمادگی دارد با استفاده از همه ظرفیت‌ها  برای همکاری دو جانبه میان جهاد دانشگاهی و بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان برای فعالیت‌های علمی پژوهشی و آموزشی قدم برداشته و در زمینه اشتغال، کمک به ایجاد کسب و کارهای فن آورانه و فرهنگ کارآفرینی گام‌های موثری بردارد.

وی هدف آموزش‌های کوتاه‌مدت در جهاد دانشگاهی را کمک به ایجاد اشتغال عنوان و خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد مخاطبان دریافت آموزش‌های این نهاد در استان، جوانان هستند.

در حاشیه این دیدار رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری از بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی و مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان دیدار کرد.

انتهای پیام
captcha