اعلام نتایج نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت / قبولی 27 هزار نفر
کد خبر: 3970886
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

اعلام نتایج نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت / قبولی 27 هزار نفر

نتایج نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن اعلام شد که بر اساس آن از بین 80 هزار شرکت‌کننده بیش از 27 هزار نفر حد نصاب امتیاز را دریافت کرده‌اند.

اعلام نتایج آزمون سراسری قرآن / قبولی 27 هزار نفر

به گزارش ایکنا، نتایج نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم که هشتم اردیبهشت‌ماه به صورت تمام الکترونیک برگزار شده بود، اعلام شد.

بر همین اساس شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه quranedu.ir از وضعیت عملکرد خود در این آزمون آگاه شوند.

در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن که تحت تأثیر شرایط کرونایی با تمدید در زمان برگزاری نیز مواجه شد، بیش از 120 هزار نفر ثبت نام کردند و در روز آزمون نیز بیش از ۸۰ هزار نفر حضور یافتند.

از مجموع حاضران در آزمون، بیش از 27 هزار نفر موفق به کسب امتیاز حد نصاب قبولی شدند. همچنین از حدود پنج هزار و 400 شرکت‌کننده در رشته حفظ کل قرآن،‌ هزار و 400 نفر نمره حد نصاب را دریافت کردند.

نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن بر اساس برنامه باید اواسط اسفندماه سال ۹۹ برگزار می‌شد، اما به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم، زمان اجرای آن به اوایل اردیبهشت‌ماه موکول شد.

این آزمون در سه گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شامل دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، گروه معارف اهل بیت(ع) شامل سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و گروه حفظ قرآن کریم شامل رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم پنج جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن برگزار ‌شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱
0
3
سلام. خداقوت. ببخشید اعلام نتایج جوایز کی هست ؟
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۰
سلام.کاشکی بررسی و اعلام بشه چرا آنقدر آمار قبولی ها پایینه
captcha