آموزش عمومی قرآن در طرح 1400 اتحادیه قرآن و عترت اصفهان
کد خبر: 3971863
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

آموزش عمومی قرآن در طرح 1400 اتحادیه قرآن و عترت اصفهان

طرح آموزشی ۱۴۰۰ مربوط به دوره‌های آموزش عمومی قرآن از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت اصفهان با همکاری مؤسسات قرآنی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ طرحی با عنوان طرح آموزشی ۱۴۰۰ مربوط به دوره‌های آموزش عمومی قرآن از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت اصفهان با همکاری مؤسسات قرآنی این استان برگزار می‌شود.

این طرح در قالب نامه‌ای از سوی اتحادیه قرآن و عترت اصفهان به تمامی مؤسسات اطلاع‌رسانی شده و شامل آموزش روخوانی قرآن کریم، آموزش روان‌خوانی و تجویدالصلاة، حفظ جزء سی‌ام، مفاهیم سطح ۱ و سبک زندگی قرآنی است.

هم‌اکنون ۶۴ کلاس آموزش عمومی با عناوین تعیین شده به‌صورت حضوری و غیر حضوری در حال برگزاری است. همچنین مهلت پایان کلاس‌ها طبق آیین‌نامه از ۱۵ تا ۳۰ خردادماه تعیین شده است.

تعداد کلاس‌های این طرح براساس عنوان آموزشی به شرح زیر است: ۱۶ کلاس روخوانی، ۲۳ کلاس روانخوانی و تجویدالصلاة، ۳ کلاس حفظ جزء ۳۰، ۴ کلاس مفاهیم و ۹ کلاس سبک زندگی قرآنی. همچنین برای هر کلاس ۱۰ نفره ۵۰۰ هزار تومان یارانه تعیین شده است.

۳۶ مؤسسه فعال از 18 شهرستان استان اصفهان درخواست‌های خود را به اتحادیه ارسال و در این طرح شرکت کرده‌اند، این مؤسسات در شهرهای اصفهان، دولت‌آباد و برخوار، فلاورجان‌، گلپایگان، سمیرم، اردستان، مبارکه، زرین‌شهر، کاشان، شاهین‌شهر، دهاقان، خمینی‌شهر، فریدن، تیران، نجف‌آباد، نایین، چادگان، بویین و میاندشت واقع شده‌اند.

انتهای پیام
captcha