هدیه 7 گیگابایتی اینترنت برای انتخابات
کد خبر: 3973391
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
آذری‌جهرمی خبر داد؛

هدیه 7 گیگابایتی اینترنت برای انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از هدیه 7 گیگابایتی اینترنت به مناسبت فرا رسیدن زمان تبلیغات انتخابات خبر داد و نحوه استفاده از این هدیه را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را اعلام کرد که در بخش سوم بند هشت این دستورالعمل برای وزارت ارتباطات وظیفه‌ای تعییم و اعلام شده است: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است ترتیبی اتخاذ نماید که در زمان تبلیغات انتخابات هیچ گونه اختلالی در اینترنت و خدمات رسانی اپراتورها ایجاد نشود. ایجاد محدودیت در فضای مجازی و پلتفرم های فعال مجاز نخواهد بود».

در پی این دستورالعمل محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده است و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها، بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

ما برای شما یک بسته ۷ گیگابایتی اینترنت یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته‌ایم که به هر کد ملی یک بسته تعلق می‌گیرد. برای اینکه یکباره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در یک هفته انجام می‌شود. تقسیم‌بندی ثبت نام براساس رقم آخر کد ملی خواهد بود. هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد. از امروز عصر، ثبت نام آغاز خواهد شد. بسته‌های فعال فعلی شما در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی شما قابل استفاده خواهد بود.

ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعالسازی هم نخواهیم کرد، ثبت‌نام هم صرفاً از طریق سایتی خواهد بود که امروز از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد. بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید. لطفا این مطلب را به هر طریقی توانستید به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام
captcha