طرح توسعه اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3975136
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)؛

طرح توسعه اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل، گفت: یکی از برنامه‌های اساسی و مهم ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی با ارائه تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه است.

توسعه اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی نیاز مبرم اساسی در اردبیل استبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل، یازدهم خردادماه، در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی و مهم ستاد اجرایی امام توجه به اجرای طرح اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی با ارائه تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه بوده که به همین منظور از سال ۹۸ تاکنون توسط بنیاد برکت طرح‌های اشتغال‌زایی خوبی در استان اجرا شده است.

وی بیان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال در استان ارائه و از سال گذشته تا ۲۰۰ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی برای دو هزار نفر در شهرستان‌های خلخال، کوثر و بیله‌سوار محقق شده که محوریت اصلی ما توجه به محرومیت‌زدایی‌ها برای رفع مشکلات پیش رو است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل، ادامه داد: ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی برای امسال مبنای کار قرار گرفته و امید می‌رود تا با حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی و در نظر گرفتن موضوع اشتغال و معیشت مردم، معضل بیکاری را در جامعه ریشه‌کن کرده و آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش یابد.

افتخاری، افزود: با توجه به این که مردم جامعه ما مشکل اشتغال و معیشتی دارند، به همین منظور ستاد اجرایی فرمان امام راحل در این راستا ورود پیدا کرده و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال به دنبال رفع مشکلات و موانع است تا طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی به نحو احسن در استان اجرا شود.

وی تصریح کرد: در ایجاد شرایط برای مهاجرت معکوس، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته و این اقدامات ادامه خواهد داشت تا شاهد شرایط ایده آل در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha