2000 فرصت شغلی در اردبیل فراهم شد
کد خبر: 3979267
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

2000 فرصت شغلی در اردبیل فراهم شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل، گفت: اشتغال دو هزار نفری با اعطای وام برای ٧٠٠ طرح مشاغل خرد و خانگی محقق شده است.

رضازاده// 2000 فرصت شغلی در اردبیل فراهم شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، 31خردادماه، در دیدار با حجت‌الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، اظهار کرد: اشتغال دو هزار نفری با اعطای وام برای ٧٠٠ طرح مشاغل خرد و خانگی محقق شده و بنابراین در این زمینه به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، ضمن تبریک دهه کرامت و انتصاب پر برکت ایشان به سمت ریاست دادگستری کل استان اردبیل گزارشی از برخی اقدامات ستاد اجرایی ارائه داد و گفت: ستاد فرمان امام(ره) در پنج دوره رزمایش مومنانه در ایام کرونایی با تهیه 130 هزار بسته غذایی و پروتئینی و بهداشتی و لوازم‌التحریر ادای دین به مناطق کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا کرده است.

افتخاری در ادامه تصریح کرد: ساخت هزار واحد مسکن ملی، 27 مدرسه و چهل مسجد در اقصی نقاط استان و توزیع 80 سری جهیزیه به نوعروسان از دیگر خدمات ارزنده ستاد فرمان امام(ره) در استان اردبیل است.

وی از ایجاد اشتغال دو هزار نفری از طریق اعطای وام برای 700 طرح مشاغل خانگی خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش ستاد فرمان امام(ره) این است طبق آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری در فقرزدایی و خدمات ارزنده به مردم شبانه‌روز تلاش کند.

در پایان رئیس دادگستری کل استان اردبیل از فعالیت‌ها و خدمات ستاد اجرایی تقدیر و مشوق ادامه راه و فعالیت‌ها شد.

انتهای پیام
captcha