بهره‌برداری از ۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومان در سلطانیه
کد خبر: 3985276
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
با حضور نوبخت؛

بهره‌برداری از ۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومان در سلطانیه

۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومان سلطانیه در راستای اهداف کنگره 3535 شهید استان زنجان، با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح و بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از ۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومان در سلطانیهبه گزارش ایکنا از زنجان، ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان در استان زنجان، عصر امروز، 28 تیرماه با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سلطانیه به نیابت از شهید والامقام مسعود منتجبی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومان در قالب تفاهم‌نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان و با هدف ایجاد سرپناهی امن و خدمت به محرومان افتتاح شد.

همچنین با توجه به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، همه واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده و محرومانی که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بهره‌برداری رسیده، به نام ۳۵۳۵ شهید استان نام‌گذاری شده است.

برای احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومان در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض بوده است. برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل پرداخت شد.

انتهای پیام
captcha