کمک بیش از 37 میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان
کد خبر: 3988404
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

کمک بیش از 37 میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر، ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از نذورات و قربانی خود را از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری استان به دست نیازمندان رساندند.

کمک 37 میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر، ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

وی با بیان اینکه اهدای نذورات با هم‌افزایی مساجد، مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد، بیان کرد: در روز عید قربان ۲۴ هزار و ۶۷۴ کیلو گوشت قربانی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد تومان با مشارکت خیران از طریق دفاتر کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان مورد حمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

این مسئول با اشاره به اینکه عید غدیر مردم خیر البرزی بیش از ۱۹ میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کردند، افزود: در این روز ۴۰۰ هزار پرس غذای‌ گرم به ارزش هشت میلیارد تومان، ۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: ۵۰ زندانی غیرعمد با کمک خیران و مرکز نیکوکاری اداره‌کل سازمان زندان‌ها به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

انتهای پیام
captcha