کهریزک؛ پذیرای نذورات خیران در ایام محرم
کد خبر: 3989770
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

کهریزک؛ پذیرای نذورات خیران در ایام محرم

شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاکم بر جامعه، این امکان را به نیکوکاران ارجمند داده است تا نذورات خود در ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر را به صورت نقدی و یا در قالب مواد غذایی خام، به مؤسسه خیریه کهریزک اهدا کنند.

کهریزک؛ پذیرای نذورات خیران در ایام شهادت سید و سالار شهیدانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک، هر ساله نیکوکاران بسیاری در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع)، نذورات خود را که غالبا مواد غذایی طبخ شده است، به آسایشگاه کهریزک اهدا می‌کردند، اما شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاکم بر جامعه و آسایشگاه کهریزک، سبب شد تا دریافت هر گونه مواد غذایی طبخ شده ممنوع باشد.

نیکوکاران ارجمند می‌توانند با اهدای مواد غذایی خام و یا پرداخت مبالغ نذورات به آسایشگاه خیریه کهریزک، ضمن ادا کردن نذورات خود در ایام ماه محرم، سه هزار سالمند، معلول، بیمار ام‌اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اوتیسم مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند.

نیکوکاران برای پرداخت کمک‌های نقدی می‌توانند به وب سایت مؤسسه خیریه کهریزک به نشانی www.kahrizakcharity.com مراجعه کرده و یا برای اهدای مواد غذایی خام، با شماره 42114000 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha