۳۰۰ زندانی مالی آذربایجان غربی در انتظار کمک خیران
کد خبر: 3990439
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

۳۰۰ زندانی مالی آذربایجان غربی در انتظار کمک خیران

رئیس‌ کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳۰۰ زندانی مالی در زندان‌های استان وجود دارند که برای آزادی آنها نیاز است که خیران کمک کنند.

ارسالی| ۳۰۰ زندانی مالی آذربایجان غربی چشم‌انتظار کمک‌های خیران هستندناصر عتباتی، رئیس‌ کل دادگستری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به تعداد زندانیان مالی استان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ زندانی مالی در زندان‌های استان وجود دارند که برای آزادی آنها نیاز است که خیران کمک کنند.

وی افزود: ستاد دیه استان با همراهی مردم در طول سال برای آزادی زندانیان مالی تلاش می‌کند که در این راستا امسال ۲۱۲ زندانی مالی با کمک خیران و ستاد دیه از زندان آزاد شده‌اند.

رئیس‌ کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اینکه خانواده‌های بسیاری چشم‌‌انتظار آزادی عزیزان خود از زندان هستند در این ایام محرم فرصت خوبی است تا مردم نذورات خود را برای آزادی زندانیان اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: آزادی اسیر و زندانی ثواب زیادی دارد و یکی از سیره‌های مهم بزرگان دین آزادی اسیران و بردگان بوده و آنها بخشی از مال خود را صرف چنین اموری می‌کردند.

عتباتی در پایان گفت: خیران و افراد نیکوکاری که تمایل به آزادی زندانیان داشته باشند می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه استان و شعبات این ستاد در شهرستان‌ها در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha