برگزاری مسابقه مداحی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3991286
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

برگزاری مسابقه مداحی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: مسابقه مداحی با عنوان «عاشقان حرم» در دو بخش مداحی و روضه‌خوانی به‌صورت جداگانه در سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه مداحی در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد، امروز، 26 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه مداحی با عنوان عاشقان حرم در دو بخش مداحی و روضه‌خوانی به‌صورت جداگانه در سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود.

وی افزود: مداحی و روضه‌خوانی‌ها باید در جوار یکی از بقاع متبرکه استان کهگیلویه‌وبویراحمد ضبط و در متن مداحی یا روضه به محل ضبط اشاره شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه مداحی و روضه‌خوانی‌ها باید حداقل چهار و حداکثر هفت دقیقه باشد، اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال کلیپ‌ها دهم ماه صفر است و به سه نفر برتر در هر بخش هدیه در دهه وقف اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانند به ادارات اجرایی و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۷۶۲۲۶۵۰۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha