برگزاری نشست «نگاهی به ابعاد اقتصادی نهضت عاشورا» به همراه مسابقه
کد خبر: 3992776
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان انجام می‌شود؛

برگزاری نشست «نگاهی به ابعاد اقتصادی نهضت عاشورا» به همراه مسابقه

نشست «نگاهی به ابعاد اقتصادی نهضت عاشورا» همراه با مسابقه به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نشست «نگاهی به ابعاد اقتصادی نهضت عاشورا» به همراه مسابقهبه گزارش ایکنا از زنجان، نشست «نگاهی به ابعاد اقتصادی نهضت عاشورا» در قالب رویداد فرهنگی «چراغ هدایت» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان سه‌شنبه، دوم شهریورماه در ساعت 21 برگزار می‌شود.

سخنران این نشست ابوالقاسم اوجاقلو، عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه زنجان است که به موضوع تأملی بر شیوه‌های مقابله امام حسین(ع) با تحریم‌های اقتصادی حاکمیت خواهد پرداخت.

این نشست از طریق سایت Rotab.ir و صفحات اینستاگرام به نشانی  @znuclop و  @isojd پخش می‌شود و از این سخنرانی سئوالاتی طرح و مسابقه برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه پاسخ صحیح را به شماره 09116002335 ارسال کنند.

متن این سخنرانی در خبرگزاری ایکنا نیز منتشر خواهد شد و به کسانی که پاسخ صحیح ارسال کنند، به قید قرعه جوایزی اعطاء می‌شود. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha