توزیع ۶۰۰ بسته غذایی گرم به همت کانون فرهنگی هنری در اردبیل
کد خبر: 3993711
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

توزیع ۶۰۰ بسته غذایی گرم به همت کانون فرهنگی هنری در اردبیل

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر اردبیل، گفت: ۶۰۰ بسته غذایی گرم به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

رضازاده// ۶۰۰ بسته غذایی گرم به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر توزیع شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مقصود محمدزاده، مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر، هفتم شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: 600 بسته غذایی گرم به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: با مشارکت مرکز نيکوکاری سابقون و فعالان کانون، این بسته‌های غذایی تهیه و در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار گرفت که به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل‌ها و موازین بهداشتی به صورت کامل رعایت شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر، ادامه داد: همزمان با ماه محرم و حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت.

محمدزاده بیان کرد: انتظار ما از نیکوکاران و خیران همکاری همه‌جانبه در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونایی همکاری و مشارکت همه‌جانبه برای کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت است.

انتهای پیام
captcha