مؤسسات خیریه؛ پشتوانه‌ای مطمئن برای جامعه هدف بهزیستی
کد خبر: 3998252
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

مؤسسات خیریه؛ پشتوانه‌ای مطمئن برای جامعه هدف بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی جیرفت با بیان اینکه فعالیت خیران موجب پیشگیری از بسیاری انحرافات اجتماعی افراد می‌شود، گفت: مؤسسات خیریه و همراهی افراد نیکوکار پشتوانه گرم و محکمی برای جامعه هدف بهزیستی است.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، محمد رضانژاد، رئیس اداره بهزیستی جیرفت امروز شنبه 27 شهریور ماه با حضور در دفتر مؤسسه خیریه «بانی مهر جاودان» به پاس همکاری و همراهی این مؤسسه در امر ارائه خدمات به جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی شهرستان با اهدا لوح سپاس از همراهی‌ ارزشمند مدیرعامل این مجموعه تقدیر کرد.

رئیس بهزیستی جیرفت در این دیدار گفت: افرادی که در مسیر کار خیر قدم برمی‌دارند جایگاه رفیعی در نزد خداوند دارند و حضور و فعالیت خیران در کنار افراد نیازمند حمایت، به‌ویژه با فراز و نشیب‌هایی که در شرایط کنونی وجود دارد موجب پیشگیری از بسیاری انحرافات اجتماعی افراد در معرض آسیب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مرکز نیکوکاری «بانی مهر جاودان» یکی از باسابقه‌ترین مؤسسات خیریه در این شهرستان است که همواره با امور خیرخواهانه اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند در سطح جنوب استان را از حمایت‌های خود بهره‌مند نموده است.

رضانژاد مؤسسات خیریه و همراهی افراد نیکوکار را پشتوانه گرم و محکمی برای جامعه هدف بهزیستی دانست و افزود: قرار گرفتن در برابر انسان‌هایی که دغدغه‌شان کاشتن بذر امید وشادی در دل مظلوم‌ترین افراد جامعه است مایه افتخار است و قدردانی کمترین وظیفه‌ای است که می‌توان در قبال آن‌ها انجام داد.

در ادامه این دیدار حسن مهنی‌فرد، مدیرعامل خیریه بانی مهرجاودان نیز در سخنانی با اشاره به این مهم که کار خیر و نیکوکاری مفهوم نوظهوری نیست بلکه از ابتدای خلقت تاکنون در سرشت و ذات انسان وجود داشته است، افزود: تأمین هزینه‌های درمانی، تأمین منابع مالی ماهیانه خانواده‌های نیازمند، تأمین هزینه‌های کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست یا بد سرپرست، کمک به مردم آسیب دیده در برابر حوادث و بلایای طبیعی، کمک به معلولان و سالمندان وغیره بخشی از وظایف و اهداف مؤسسات خیریه است.

وی در پایان اظهار داشت: مؤسسه خیریه بانی مهر جاودان با فعالیت نزدیک به چهار دهه با اهداف چندگانه در حوزه امور اجتماعی، امور فرهنگی و آموزشی و همچنین حوزه بهداشت، درمان و سلامت به فعالیت می‌پردازد و از آنجا که در رسیدن به اهداف و برنامه‌های پیش‌رو در حوزه‌های مختلف با کمبود منابع مالی روبرو هستیم امیدواریم با کمک‌های مردم هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری از برنامه و پروژهای نیمه تمام و رسیدن به تحقق اهداف در امر خدمت رسانی باشیم.

انتهای پیام
captcha