7 سال خدمت به زائران رضوی در راستای اجرای نیت نذورات خیران
کد خبر: 4003832
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

7 سال خدمت به زائران رضوی در راستای اجرای نیت نذورات خیران

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای نیات نذورات خیران ویژه خدمت به زائران امام رضا(ع) این بنیاد هفت سال است که در دهه پایانی ماه صفر به زائران ارائه خدمت می‌کند.

7 سال خدمت به زائران رضوی در راستای اجرای نیت نذورات خیرانزهره حسینی، مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص اقدامات این نهاد برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) بیان کرد: هر ساله زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) برای عرض ارادت به ساحت مقدس این امام همام در طول سال و ایام دهه آخر صفر وارد مشهد مقدس و مهمان امام مهربانی‌ها می‌شوند.

وی افزود: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در راستای اجرای نیت نذورات مخصوص زائران امام رضا(ع) با جمعیت خادمان این بنیاد هفت سال است که در دهه پایانی ماه صفر به زائران گرامی ارائه خدمت می کند.

حسینی ادامه داد: امسال با توجه به اینکه ورود کاروان‌های پیاده به مشهد ممنوع اعلام شده بود، اما شیفتگان اهل بیت(ع) به‌صورت خودجوش و انفرادی به سمت مشهد مشرف شدند.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در خراسان رضوی ابراز کرد: این بنیاد بر خود وظیفه دانست برای اینکه زائران امام رضا(ع) در مسیر راه و شهر مشهد دچار مشکل نشوند به آنان خدمت‌رسانی کند. بنابراین پس از کسب مجوز، با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیرهای پیاده‌روی زائران امام هشتم(ع) و خیابان‌های اطراف حرم مطهر فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به سابقه هفت ساله این خیریه در برپایی موکب و پذیرایی از زائران امام رضا(ع) افزود: امسال هم به همت مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ۱۱ موکب در مسیر خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی از جمله چهارراه مقدم، عرصه میدان شهدا، باغ خاتون، خیابان شهید قرنی، خیابان شهید رستمی، بلوار شهید شوشتری، بلوار صبا، خیابان شهید نواب صفوی، خیابان شیرازی و مصلی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) ارائه خدمت کرد.

حسینی با بیان اینکه موکب ۱۵ خرداد قرارگاه محرومیت‌زدایی، بزرگترین و بیشترین خدمت‌رسانی را داشته اظهار کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها در مسیر جاده‌ها، موکب‌های این خیریه در جاده‌های منتهی به مشهد به زائران پیاده امام رضا(ع) خدمت‌رسانی می‌کرد.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در خراسان رضوی افزود: این بنیاد با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی سعی در بسته‌بندی نذورات خود داشته است و همه وعده‌های غذایی به‌صورت بسته‌بندی و تک پرسی سلفون شده در اختیار زائران قرار داده شد، ضمن اینکه توزیع ماسک و محلول ضد عفونی در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه 40 نفر خدمت‌گزار در این موکب‌ها به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند، ابراز کرد: در پنج روز پایانی ماه صفر روزانه ۱۵ هزار پرس وعده صبحانه، ناهار، میان‌وعده، شام در مجموع ۷۵ هزار وعده و 30 هزار ماسک در مجموع ۱۵۰ هزار عدد، بین زائران توزیع شد.

انتهای پیام
captcha