مجمع خیرین ازدواج در ملایر راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4006240
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

مجمع خیرین ازدواج در ملایر راه‌اندازی می‌شود

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع هفته تربیت بدنی و ازدواج در فرمانداری ملایر مصوب شد تا ضمن معرفی خیرین در زمینه ازدواج، مجمع خیرین ازدواج در این شهرستان تشکیل شود.

مجمع خیرین ازدواج در ملایر راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، یوسف خدرویسی سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز گذشته 26 مهرماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع هفته تربیت بدنی و ازدواج در فرمانداری ملایر، اعتماد کردن به جوانان را راهی برای پیشرفت، توسعه و پویایی مطلوب در جامعه دانست.

خدرویسی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر به جوان اعتماد بشود، کارها بهتر انجام خواهد شد، گفت: جوان پر از شور و نشاط، خلاقیت ، پویایی و استعداد فوق‌العاده‌ای است که اعتماد کردن به آن‌ها و استفاده از جوانانی با ایمان، نخبه و پویا راه را برای پیشرفت، توسعه و پویایی مطلوب در جامعه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به ازدواج آسان گفت: مسئله ازدواج تنها مختص اداره ورزش و جوانان نیست بلکه باید با نگاه فرا بخشی به این قضیه نگاه کرد و یاری‌گر این سازمان باشند تا نتایج مطلوب و اثرگذاری را در استان و سطح جامعه شاهد بود.

خدرویسی ضمن قدردانی از زحمات و همکاری خوب و ارزنده فرمانداری ویژه، ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان و مؤسسین و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان همکاری خود را برای هر چه بهتر شدن فعالیت‌های سمن‌ها در مقوله ازدواج آسان و دیگر مباحث مربوط به آن‌ها اعلام کرد.

باقری مسئول تربیت بدنی و امور جوانان فرمانداری ویژه شهرستان ملایر اظهار کرد: مباحث اجتماعی مانند طلاق، ازدواج، بیکاری و اشتغال جزء کارهای گسترده و پیچیده‌ای است که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری مصوبات آن‌ها می‌توان به اهداف دست یافت.
وی از مؤسسین و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین سازمان‌های مرتبط با ستاد ساماندهی امور جوانان خواست تا با معرفی خیرین در زمینه ازدواج به اداره ورزش و جوانان گامی در هر چه سریع‌تر تشکیل شدن مجمع خیرین ازدواج در شهرستان برداشته شود، و بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تشکیل این مجمع و خدمات ارزنده آن به جوانان خواهیم بود.

معرفی خیرین ازدواج، همکاری در تشکیل مجمع خیرین ازدواج، تلاش برای استفاده از جوانان نخبه و پویا در هر چه بهتر شدن فعالیت این سازمان‌ها در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه و... از مهم‌ترین مواردی بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام
captcha