کمک بیش از ۱ میلیارد ریالی خیران به شبکه بهداشت مهاباد
کد خبر: 4006348
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

کمک بیش از ۱ میلیارد ریالی خیران به شبکه بهداشت مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) و راه‌اندازی خانه بهداشت عشایری کیسلان این شهرستان از سوی خیران پرداخت شد.

کمک بیش از 1 میلیارد ریالی خیران به شبکه بهداشت مهابادبهاءالدین حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: شرکت داروسازی دکتر عبیدی با هدف راه‌اندازی خانه بهداشت در مناطق محروم 500 میلیون ریال برای خرید تجهیزات خانه بهداشت عشایری کیسلان به شبکه بهداشت و درمان مهاباد اهدا کرد.

وی افزود: یک دستگاه رایانه و چاپگر، گلوکومتر، نوار تست گلکومتر، ترازوی اطفال، سونی‌کید، فور، ترازوی قد و وزن بزرگسالان، فشارسنج، سیلندر اکسیژن و مانومتر، ترالی اورژانس، یخچال برقی، اتوسکوپ، لارنگوسکوپ، کلدباکس کوچک، قفسه دارویی و تخت معاینه از جمله تجهیزات خریداری شده توسط این شرکت داروسازی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: خانه بهداشت عشایری کیسلان با هدف سهولت دسترسی مردم روستا‌های صعب‌العبور جانداران، چومل و سرخ‌آب و کیسلان به این مکان در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: در یک اقدام خیریه دیگر نیز یک خیر گمنام در مهاباد 770 میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا کرد که این مبلغ برای خرید و تعویض فیلتر‌های دستگاه‌های RO برای استفاده در بخش دیالیز بیمارستان مورد استفاده قرار گرفت.

حسینی در پایان تصریح کرد: همچنین پیش از این نیز در سال‌های گذشته 80 میلیارد ریال توسط خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا شده بود.

انتهای پیام
captcha