کمک ۸۰۰ میلیون ریالی خیران برای تجهیز بیمارستان فجر ماکو
کد خبر: 4007666
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

کمک ۸۰۰ میلیون ریالی خیران برای تجهیز بیمارستان فجر ماکو

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: خیران این شهرستان ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز مرکز MRI بیمارستان فجر این شهرستان کمک کردند.

کمک ۸۰۰ میلیون ریالی خیران برای تجهیز بیمارستان فجر ماکورحیم صمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه یک خانواده با هدف خیرات اموات دو عزیز مرحوم خود به نام‌های کلو و علی عربی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای بهسازی فیزیکی، آماده‌سازی و تجهیز مرکز MRI به بیمارستان فجر ماکو اهدا کردند.

وی افزود: همچنین در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه دیگر خانواده محترم امراه‌زاده با هدف خیرات اموات اولین سالگرد مرحوم مجید امراه‌زاده مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال برای بهسازی و تجهیز مرکز MRI  بیمارستان فجر ماکو اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو ادامه داد: خیران همیشه یار و یاور مسئولان نظام سلامت بوده‌اند و هدف از این اقدام خشنودی و رضای خدا و کمک به هم‌نوعان و احسان ماندگار است.

وی تصریح کرد: امیدوارم با فراهم کردن این امکانات و توسعه بخش‌های بهداشتی و درمانی بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به همشهریان محترم ارائه کنیم تا جبران کمک‌های آنها شود.

خبرنگار: سمیرا محمدی

انتهای پیام
captcha