آرزوی 370 کودک البرزی برآورده شد
کد خبر: 4011227
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
به همت حامیان نیکوکار؛

آرزوی 370 کودک البرزی برآورده شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون آرزوهای ۳۷۰ کودک مورد حمایت از سوی حامیان نیکوکار البرزی برآورده شد.

 کودکان نیازمند کمیته امداد

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، 16 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف برگزاری جشن آرزوها مبنی بر برآورده‌ کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد، گفت: آرزوهای کودکان مورد حمایت کمیته امداد در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته‌ شده از سوی خیران انتخاب و برآورده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 31 هزار و 15 حامی حمایت یک هزار و 533 یتیم و سه هزار و 412 فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون آرزوهای ۳۷۰ کودک مورد حمایت کمیته امداد امام(ره) از سوی حامیان نیکوکار البرزی با رقمی به ارزش ۲۴۲ میلیون تومان برآورده شده است.

محمدی‌فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در البرز، گفت: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب‌بازی، لوازم‌ خانگی و هزینه درمانی از جمله آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین بود که از سوی حامیان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ و همچنین واریز مستقیم از طریق شماره‌ حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha