کمک 1400 میلیاردی خیران فارس در همدلی دوران کرونا
کد خبر: 4012286
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

کمک 1400 میلیاردی خیران فارس در همدلی دوران کرونا

طبق اعلام فرمانده سپاه فجر مردم استان فارس بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان در امر مساوات و همدلی دوران شیوع کرونا به نیازمندان کمک کرده‌اند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 19 آبان در مراسم تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال‌اور مسابقات پارالمپیک و المپیک و جهانی شهر شیراز که به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز این کلان‌شهر برگزار شد، گفت: فارس همواره در طول تاریخ برفراز قله بوده است.

وی با بیان اینکه تجلیل ورزشکاران توسط خیرین با دولت و سازمان‌ها متفاوت است و این کار با ارزش ماندگار خواهد بود، افزود: فارس همانند همه گذشتگان خود در دستگیری، رفع مشکلات و محرومیت سرآمد است و استان فارس حتی از استان تهران در ایام کرونا برتر بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تصریح اینکه بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان مردم استان در امر مساوات و همدلی دوران کرونا کمک کرده‌اند، تاکید کرد: طی پنج مرحله بیش از هزار نفر از زندان جرائم غیر عمد در این استان آزاد شدند.

بوعلی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های ورزش برای حضور جوانان در این عرصه همیشه مورد توجه سپاه واقع شده است، عنوان کرد: موجودی سالن‌های ورزشی استان فارس تا چندین سال پیش، ۱۷۵ سالن بوده و طی چند سال ۳۰۰ سالن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان فارس توسط سپاه اضافه شده است، گفت: مجتمع فرهنگی و ورزشی به نام امام مهدی(عج) در شهر شیراز دست احداث بوده و بخش ورزشی با ۸ سالن در اولویت است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز همچنین تاکید کرد: استانی همانند فارس با ۵ میلیون جمعیت تیم فوتبال در لیگ برتر نداشته باشد و خداوند کمک کرد که صعود رقم بخورد.

بوعلی با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی یک تفاوت اساسی با بقیه تیم‌ها دارد، تاکید کرد: این تیم به نام شهید بوده و متعلق به مردم شیراز و استان فارس است.

وی با اشاره به اینکه این تیم متعلق به کارخانه و صنعتی نیست که تبلیغاتی را انجام دهد، بنابراین کار به صورت جدی و خدایی دنبال می‌شود، گفت: تیم فجر شهید سپاسی ظرفیت این را دارد که یکی از تیم‌های برتر باشد و هر یک از ورزشکاران این استان نقش آفرینی بوده‌اند، عزیز هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با تصریح اینکه پهلوانان فارس با باور قلبی خودشان در مقابل حریف حاضر می‌شوند، گفت: همه ورزشکاران استان، نشانی از فرهنگ، ادب و باور خودشان را به نمایش گذاشته‌اند و حرکت با حجاب خانم جوانمردی، برادران گرایی و... نشان دهنده متمایز بودن استان فارس بوده و خودش را نمایان کرده است.

انتهای پیام
captcha