۲۴ باب مدرسه خیرساز در خوی ساخته می‌شود
کد خبر: 4012527
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

۲۴ باب مدرسه خیرساز در خوی ساخته می‌شود

فرماندار خوی گفت: امسال خیران مدرسه‌ساز خوی ۲۴ باب مدرسه با ۱۶۴ کلاس درس را در این شهرستان احداث می‌کنند.

مدرسه خیرسازبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین عباسی، فرماندار خوی، روز گذشته ۲۰ آبان‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تقدیر از تلاش خیران در توسعه فضا‌های آموزشی اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز همواره در کنار مسئولان خوی بودند تا برای افزایش سرانه فضای آموزشی در این شهرستان اقدام شود.

وی افزود: خوی از نظر ساخت مدرسه‌های خیری جایگاه برتر را در استان دارد و این امر در سایه کمک‌ها و حمایت‌های خیران به دست آمده است. امسال خیران مدرسه‌ساز خوی ۲۴ باب مدرسه با ۱۶۴ کلاس درس را در این شهرستان احداث می‌کنند و تاکنون آنها به خوبی به تعهدات خود در قبال ساخت این مدارس عمل کرده‌اند.

عباسی تصریح کرد: خیران مدرسه‌ساز خوی از بدو تاسیس مجمع خیران مدرسه‌ساز تاکنون ۱۰۸ باب مدرسه با ۵۰۹ کلاس درس را احداث و به آموزش و پرورش تحویل دادند.

مدیر آموزش و پرورش خوی هم در این جلسه گفت: از ۲۴ باب مدرسه خیرساز که در خوی در حال ساخت است ۲۲ باب به صورت مشارکتی با اداره‌کل نوسازی مدارس استان احداث می‌شود که برای دو باب اصلا اعتبار دولتی اختصاص نیافته و برای ۲۰ باب هم به‌صورت محدود اعتبار اختصاص یافته که بهره‌برداری از این طرح‌ها را طولانی می‌کند.

غلام‌رضا نظرعلیلو با تقدیر از تلاش‌های خیران در توسعه فضا‌های آموزشی این شهرستان گفت: علی‌رغم تلاش خیران در این شهرستان برای رسیدن به استاندارد‌های لازم و کاهش تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌ها به ساخت ۸۴ باب مدرسه با ۵۹۴ کلاس درس دیگر نیاز است.

 

انتهای پیام
captcha