بانک اطلاعات قرآنیان دانشگاه‌های لرستان تهیه می‌شود
کد خبر: 4013122
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

بانک اطلاعات قرآنیان دانشگاه‌های لرستان تهیه می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با تأکید بر لزوم ایجاد نهضت قرآنی در دانشگاه‌های استان، گفت: در این راستا بانک جامع اطلاعات قرآنیان دانشگاه‌های لرستان تهیه می‌شود.

حجت‌الاسلام حبیب‌اله حاتمی‌ کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حبیب‌اله حاتمی‌‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، امروز، ۲۳ آبان‌ماه در آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان که در مسجد دانشگاه‌ لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی باید نسبت به قرآن دین خود را ادا کند، اظهار کرد: همان‌طور که در ابتدای انقلاب نهضت سوادآموزی باعث شد نرخ بی‌سوادی کم و بی‌سوادی از بین برود باید نهضت قرآن‌آموزی شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ما نسبت به دو امانت پیامبر اسلام که قرآن و عترت هستند کوتاهی کرده‌ایم، ادامه داد: در بین‌ معصومین شاید شناخت ما نسبت به امام حسین(ع) بیشتر باشد این در حالی‌ است که ما نسبت به شناخت سایر ائمه معصومین(ع) باید اهتمام داشته باشیم.

حاتمی‌کن‌کبود با تأکید بر اینکه دبیرخانه شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌های لرستان احیا شده است و بنا داریم نهضت قرآن‌آموزی به‌ معنای واقعی کلمه را در دانشگاه‌ها اجرا کنیم، اظهار کرد: در این راستا بانک جامع اطلاعات قرآنی دانشگاهیان استان اعم‌ از کارکنان، اساتید و خانواده‌های آنان و دانشجویان تهیه می‌شود.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با تأکید بر اینکه برای رسیدن به نهضت قرآنی دانشگاه‌ها، برنامه‌های قرآنی باید مسجدمحور باشند، گفت: در این راستا درس اخلاق نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و هر هفته در مسجد دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha