برنامه‌ریزی دانشگاه جهرم در هفته قرآن و عترت
کد خبر: 4013184
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

برنامه‌ریزی دانشگاه جهرم در هفته قرآن و عترت

معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه جهرم از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی طی هفته قرآن و عترت در این دانشگاه خبر داد.

هفته قرآن و عترت، دانشگاه جهرمعسکر غنی، معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از 18 آبان آغاز و تا 24 آبان‌ماه ادامه دارد، گفت: طی این مدت برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در این دانشگاه برگزار شده و خواهد شد.

وی افزود: طی این هفته دانشجویان دانشگاه جهرم در پویش خام قرآن کریم که به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه جهرم برگزار می‌شود، شرکت کردند.

غنی اظهار کرد: این پویش به نیت سلامتی و رفع کرونا شکل گرفته و سهم هر فرد قرائت پنج صفحه از قرآن با هماهنگی از طرف کانون قرآن دانشگاه جهرم است.

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه جهرم اظهار کرد: در بخش اساتید نیز طرح اندیشه تمدن‌ساز بخ صورت مجازی با استفاده از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» اثر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره ذیل دوره دانش‌افزایی اساتید به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های جهرم برپا می‌شود و همراه با گواهی شرکت و اعزام برگزیدگان به مشهد مقدس خواهد بود.

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه جهرم ادامه داد: فایل این کتاب در اختیار اساتید قرار گرفته و مباحث به صورت هم‌اندیشی مجازی و هفتگی اداره خواهد شد.

غنی با بیان اینکه معرفی و تجلیل از دانشجویان برگزیده چالش قرآنی «خرماخورده منع خرما کی کند» نیز از برنامه‌های این هفته بوده است، گفت: این چالش با محوریت پیام امر و آیات معروف و نهی از منکر در قرآن برگزار شد.

انتهای پیام
captcha