حضور خیرین خوش‌فکر مایه مباهات استان اردبیل است
کد خبر: 4013279
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
آیت‌الله عاملی:

حضور خیرین خوش‌فکر مایه مباهات استان اردبیل است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: افتخار می‌کنیم که خیرین و انسان‌های خوش‌فکر و خوش قلبی را داریم که در مسیر کمک به اقشار ضعیف جامعه، گام‌های جدی برداشتند.

آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، 23 آبان‌ماه، در مراسم کلنگ‌زنی احداث 24 واحد مسکن محرومان در میراشرف اردبیل، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که خیرین و انسان‌های خوش‌فکر و خوش قلبی را داریم که در این مسیر کمک به اقشار ضعیف جامعه، گام‌های جدی برداشتند و برای امور خیریه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی، بیان کرد: انتظار داریم افراد ثروتمند از دارایی خود برای امور خیر استفاده کنند و خزانه‌دار دیگران نباشند، چرا که به ترویج کارهای حسنه و خیرخواهانه در مکتب اسلام سفارش شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: بایستی یاری‌گر گروه‌های آسیب‌پذیر باشیم و با اندیشه‌ای آرمانی در جهت ساخت مسکن برای محرومان قدم پیش بگذاریم و از اعمال نیک بی‌پایان این دنیا و آخرت بی‌بهره نمانیم و در تربیت فرزندان این الگوها را به عنوان الگوی شایسته تربیتی نسل‌های آینده معرفی کنیم.

عاملی، تصریح کرد: امری لازم و ضروری است که با رویکرد انسان‌دوستانه از این ثروت ارزشمند برای پیشبرد اهداف ارزشی و الهی گام برداشته شود و در اقدامات خداپسندانه ورود جدی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha