اهدای ۸۲۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اشنویه
کد خبر: 4013672
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

اهدای ۸۲۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اشنویه

رئیس کتاب‌خانه‌های عمومی اشنویه گفت: در سال جاری ۸۲۰ جلد کتاب توسط خیرین و دوست‌داران کتاب به دو کتابخانه عمومی این شهرستان اهدا شده است.

اهدای کتابخالد خضری، رئیس کتاب‌خانه‌های عمومی اشنویه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به تعداد کتاب‌های امانتی در این شهرستان اظهار کرد: امسال ۶ هزار و ۱۱۶ جلد کتاب به صورت امانی به دوست‌داران کتاب در این شهرستان اهدا شده است.

وی با اشاره به کمک‌های خیران برای افزایش ظرفیت کتاب‌خانه‌های عمومی اشنویه افزود: در سال جاری ۸۲۰ جلد کتاب توسط خیرین و دوست‌داران کتاب به دو کتابخانه عمومی این شهرستان اهدا شده است.

رئیس کتاب‌خانه‌های عمومی اشنویه ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این شهرستان تدارک دیده شده است که از جمله می‌توان به تجلیل از نویسندگان و فعالان فرهنگی کتاب، برگزاری مسابقه نقاشی و ارائه کتاب به مراکز فرهنگی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه وجود دو کتاب‌خانه در اشنویه پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نیست، عنوان کرد: طبق جلسات برگزار شده با مسئولان در نظر است در شهر نالوس نیز یک کتاب‌خانه راه‌اندازی شود.

خضری با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در اشنویه تصریح کرد: برای افزایش تعداد کتاب‌خانه‌های عمومی در این شهرستان نیاز به تخصیص اعتبار و توجه ویژه مسئولین است.

 

انتهای پیام
captcha