آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در البرز
کد خبر: 4020570
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در البرز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از آغاز مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی از ۲۱ آذرماه در سطح مدارس استان خبر داد.

فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استان البرز از روز گذشته، ۲۱ آذرماه در سطح مدارس شهرستان‌های استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه با عنوان هفته قرآن و عترت نامگذاری شده است، افزود: برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین رویدادهایی هفته قرآن و عترت بوده است.

این مسئول بیان کرد: چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله آموزشگاهی در هفته قرآن و عترت و مرحله شهرستانی نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله آموزشگاهی این دوره از رقابت‌های قرآنی 140 هزار نفر از دانش‌آموزان استان مشارکت دارند، افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و انشای نماز برگزار می‌شود.

فهمیده در پایان یادآور شد: برگزیدگان مرحله آموزشگاهی مجوز شرکت در مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی را دارند.

انتهای پیام
captcha