محفل انس با قرآن در گلبهار برگزار شد + عکس
کد خبر: 4020728
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

محفل انس با قرآن در گلبهار برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن کریم با حضور جواد پناهی، قاری بین‌المللی قرآن با همکاری آموزش و پرورش و مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی در گلبهار برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان کلام وحی به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت در آموزش و پرورش در گلبهار با همکاری آموزش و پرورش و مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد شب گذشته، 22 آذرماه برگزار شد.

حمیدرضا خمر، مدیر آموزش و پرورش شهر گلبهار گفت: محفل نورانی انس با قرآن کریم در جوار مزار مطهر شهدای گمنام در مسجد جامع امام زین العابدین(ع) با استقبال پر شور مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

سروش عظیمی، مدیر مؤسسه اظهر الجمیل الاعلی در این مراسم بیان کرد: با توجه به استقبال خانواده‌ها برای فراگیری فرزندانشان در شهر گلبهار امیدواریم قاریان و حافظان زیادی را در این راه تربیت کنیم.

مهدی ریحانه، مدیر دارالقرآن امام حسن(ع) و قاری ممتاز قرآن کریم در این مراسم گفت: برگزاری محافل انس با کلام وحی برای آشنایی اعضای خانواده‌ها با قرآن کریم بسیار با اهمیت است.

این محفل با تلاوت جواد پناهی، قاری بین‌المللی و حامد خلیلی، قاری و مؤذن حرم امام رضا(ع) و محمدامین کهن و برنامه تواشیح گروه بین‌المللی شمس‌الهدی و با اجرای سروش عظیمی در مسجد امام جامع با حضور امام جمعه شهر گلبهار و مسئولان نظامی این شهر برگزار شد.

در پایان از نفرات برتر قاریان و حافظان مسابقات دانش‌آموزی آموزش و پرورش تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha